src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth´s Decadence Tävling Resultatet...

 

Då var Grimgoth´s Decadence Tävling över och vinnarna utsedda.
Alltid lika skoj att folk ställer upp i en sådan här tävling efter som det är för er skull jag fixar dem.

Innan vi presenterar vinnarna så tar vi dom rätta svaren:

Frågor:
1. När bildades bandet?
2003

2. Vilken stad kommer dom i från?
Stockholm

3. Vad heter medlemmarna i gruppen?
Kitty Saric, Kenneth Lantz, Joakim Antman och Erik Röjås

4. Hur många album har dom gjort?
Fyra.

Och vinnaren med alla rätt och den bästa motivationen är ingen annan än:
Divasatanica med orden:
"För dom är fucking awsome!! Och jag är en person som kanske efter ett tragiskt år kan behöva muntras upp med nått skoj ,. :) fladdrar vackert med mina övermålade ögonfransar"

Inte för hon behövde fladdra med sina övermålade ögonfransar då hennes motivation var överlägsen bland dom andra.
Stort grattis till vinsten av: En patch, En promo (Chargepoint) och ett signerat kort av Kitty Saric / Metallic Kitty.

Och andra priset går till:
William med orden:
"Jag borde vinna för att jag är big fan av Decadence och för att jag vill ha CHARGEPOINT!"

Stort grattis till vinsten av: En promo (Chargepoint).

Vinsterna skickas så fort jag fått era adresser.

Stort tack ännu en gång till Decadence!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Grattis till dom, mer såna här tävlingar!

2011-02-01 @ 21:01:57
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Seance

Grimgoth satt precis och uppdaterade min blogg med 2 kultfilmer och kom på att att ditt utseende starkt påminner om Jay´s i Jay and Silent Bob från kultfilmerna, Något släktskap?

2011-02-02 @ 01:31:40
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: divsatanica

Nämen oj ,. vann jag?! vilken ära :D de gjorde min annars så febriga dag helt tok bra!! "happy dance"

2011-02-02 @ 18:31:02
URL: http://divasatanica.bloggie.se
Postat av: Grimgoth

divsatanica:

Japp, du fick väl mitt mail?

2011-02-02 @ 18:33:29
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn