src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Propagate...


Idag går vi direkt på Fredagstemat i bloggen då jag nyss kom innanför dörren efter ton med ärenden, men ölen står otåligt på kylning så det känns bra.
Dessutom kommer jag inte vara ensam i kväll heller.

 Mitt sällskap för kvällen är en liter stor och ståtlig Mr. Jack Daniels, vad vi ska hitta på får vi allt se.
Det känns skönt att ha han här hemma igen måste jag säga.

Som vanligt vill jag passa på och önska trevlig Fredag och ta det lugnt ute i dimman så ses vi.
För den som väntar på "Smiling Like A Killer" så missa jag det och planerar in den senare, och för den som är tävlings sugen kommer det en ny grym tävling inom kort!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jack är alltid ett trevligt sällskap. Jim och Johnny likaså. ;-)

Ha en riktigt bra fredagskväll och helg! :-)

2011-02-18 @ 18:56:53
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: anake

Det var fasen va ofta JD är och hälsar på dig ;)

Det är ett tag sen han var hit....hmmm

2011-02-18 @ 19:14:31
Postat av: Grimgoth

Anake:

Ja, vad ska man säga?

Iám a lucky guy ;)

2011-02-18 @ 19:18:31
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn