src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Heart Of The Storm...

 

Det räcker med att slå en blick ut genom fönstret så vill man stanna inne hela dagen, ja det blåser och snöar som i rena rama Norrland.
Kallt är det också, gå ut sa du?
Lycka till!

Fredags känslan är dock på topp och jag är mer laddad än vad man varit förut om dagarna, känns bra.
Dagen och kvällen kommer nog bjuda på en del aktivitet och händelser skulle jag tro, inomhus dock.
Allt löser sig nog som vanligt.

Ger jag mig ut i snö övädret med Kevin får det bli en kortare tur för att handla, men vi klarar oss så sätt med.
Kanske vi snöar in eller blåser bort också?
Vem vill ta den risken?

Ursch, nä nu får jag allt ta tag i denna snöiga dag.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Annely

Haha, jag bor som bekant i "rena rama Norrland", till och med norra norrland. Här har vi upp till 30 minusgrader och en herrans massa snö! Inte det roligaste kan jag tala om, och jag håller med dig att man bara vill stanna inne! Haha!



SV: Ang. battlelore-recension; Tack så mycket, ja, den plattan var inte mycket i mina ögon. Jag tycker verkligen att deras inspirationskälla borde få mer rättvisa! :)

2011-02-12 @ 13:11:54
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn