src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Virtual Machine...

 

Igår gjorde jag och Kevin en hel del.
Vi satt först hemma och dega för att sedan ta tag i dagen som låg framför oss...
 Bokrean var det som stog på agendan, och vi hittade en spännande bok.
 Detta fynd vart det och den var mycket spännande kan jag avlöja för er.

 Efter som jag ganska nyligen köpt en mobil med så har Kevin fått min gammla, och jag behöver väl inte berätta hur glad han vart va?
Dock med starka förmaningar att inte ringa nödnummret 112, det har funkat bra och han har den mest för att kolla vad klockan är.

"Klockan är nu...1..1...4...6" t.ex.

Sedan drog vi förbi bion för att planera in vårt biobesök och avslutade med cheesburgers på Mc Donalds för att sedan bege oss hem igen.
Där vi slappade och åt samt spelade tv-spel.

Idag får vi så klart som vanligt se vad som händer och sker.

Glöm inte heller bort min frågestund som nu är på bloggen, svaren kommer snart och för att inte missa det så rekomenderar jag Bloglovin.

Cheers!!!

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Det låter som en kul dag!



sv: Tack! :-)

2011-02-24 @ 13:46:13
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: eller hur. Hatar att man ska vara så sjukt beroende av pengar. Sätter SÅ JÄVLA många käppar i hjulet jämt.

2011-02-25 @ 21:35:36
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn