src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Annely Ereshkigal...

Startskottet för den första i raden gätbloggare som kommer ta mitt firande av bloggen vidare är skjutet.
Den här bloggen hittade jag via Rockabetty/Morbid Outlook och det första jag föll för var hennes namn "Annely Ereshkigal", Just Ereshkigal hette ju den andra demon av Forgotten Words och har där med sentementalt värde.
Tjejen bakom bloggen är en cool black metal brud som även blandar upp med lite lungnare musik, och jag gillar hennes stil och bloggande så klart.

Sedan får man följa med på hennes upptåg genom livet fyllt med konserter och annat, och precis som hon nämner så skulle jag vilja säga samma: En bloggvärld utan henne vore inte densamma, givetviss är du en trevlig tjej med.

Låt mig presentera: Annely Ereshkigal
(I morgon kommer nästa gästbloggare)

  
 
Själv har jag inte hängt med hela dessa två år som Grimgoth's blogg nu existerat, men det känns ändå som en evighet när jag nu försöker komma på hur länge jag faktiskt följt bloggen.

Hur jag från början hittade dit är för mig oklart, jag har ingen aning alls! Den har helt enkelt bara funnits där från ingenstans och blivit en av de bloggarna man halkar in på dagligen och kommer helt klart även göra det fortsättningsvis! En bloggvärld utan Grimgoth hade definitivt inte varit samma sak.

Att Grimgoth han själv är en riktigt trevlig snubbe är heller inget minus, självklart.
En sak jag ständigt förvånas över, är hur han kan hinna med alla dessa uppdateringar varje dag. Det märks att han lägger ner både tid och energi på bloggen och det förtjänar han mycket beröm för. Han målar dessutom inte in sig på endast ett ämne, utan är väldigt mångsidig och tar upp mycket man i vanliga fall inte skulle ha en enda tanke på! Alltid intressant och välskrivet.

Ska man ta ett exempel på en rejält uppskattad sak på denna blogg, säger jag "Chicks Of Metal". Ett väldigt kul påhitt, som lyfter fram brudarna inom metalscenen då de ofta står i skuggan för männen till störst del vilket i mitt tycke inte är okej någonstans.

En till sak som är riktigt uppskattat är tävlingarna här på bloggen som Grimgoth ordnar. Riktigt fina priser, och riktigt roliga tävlingar så man måste sätta hjärnan i arbete för en gångs skull för att ha en chans att lösa de kluriga uppgifterna karln hittat på, haha. Utmaningar är roligt, dock har det varit en bråkdel svårt för min del måste erkännas.

Han har nu även på senare tid börjat skriva recensioner och göra intervjuer för Getmetal, vilket är ett stort steg för bloggen, och riktigt roligt för hans skull.
Det har även varit riktigt intressant att läsa dem, och han borde fortsätta på det här spåret, absolut! :)

Grimgoth, en hårdrockares vardag. Helt enkelt en blogg som är värd att följas, och som jag starkt rekommenderar och ser fram emot att själv fortsätta följa kommande år!

Grattis till dessa två år, förresten, och lycka till i framtiden.

Leve Grimgoth!
/Annely Ereshkigal

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Annely

Ser man på, jag hade nästan glömt bort vad jag hade skrivit då det var ett tag sedan nu. Kul att läsa det igen, hehe! :)

2011-01-26 @ 16:52:40
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Annely

Ska givetvis inte glömma bort att tacka för de orden om mig, hehe!

2011-01-26 @ 16:55:15
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Kan inte annat än att hålla med!

2011-01-26 @ 17:39:31
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det vore asgrymt att få se dem, även om det förmodligen aldrig skulle kunna vara lika bra som back in time.

2011-01-26 @ 17:52:35
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Kan bara hålla med Annely!

2011-01-26 @ 23:55:44
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn