src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Boring...

 

Jag har känt mig rätt tråkig en lite längre tid nu och det är därför jag hållit mig borta från dessa inlägg.
För vad händer när man är tråkig?
Ingenting, precis så är det också här.

Helgen gick åt till att ta ett par kalla och spela lite poker, that´s it!
Hur kul är det på en skala?

Sen har jag inte heller då varit lika verksam i bloggen heller som ni kanske märkt av?
Detta får jag hoppas inte gör att ni slutar läsa eller liknande, för jag kommer säkert snart igen i gammal god stil.

Så nu fick ni något tråkigt att läsa.
Vi ses snart igen mina kära läsare.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Trist men så här är det: Man måste ha trist ibland. annars vet man inte vad som är kul :)

2011-01-16 @ 16:07:21
Postat av: Grimgoth

Anake:

Så sant!

2011-01-16 @ 18:09:10
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn