src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bye Bye Bitch Bye Bye...

 

Dom brukar säga att när det börjar ett nytt år så kommer en förändring?!
Detta har jag tagit till mig i år och där med ändrat lite små saker på bloggen, det är kanske inte så mycket förändring men än dock en sådan.

Den strösta är nog att jag bytt ut "pressbilden" samt gjort den "klickbar" på ett sätt som jag inte sett på någon annan blogg!

 

Bilderna är inte gjorda av mig även om jag kan och älskar att jobba i Photoshop som ni säkert redan vet?
Anledningen till att jag "anlita" annat folk till detta är den samma som när jag fick den nya designen av Sheriilyn en gång i tiden.

Jag ville inte ta bort mitt fokus från mitt skrivande utan köra till 100% vilket jag lyckades med ganska bra.
Hur som helst den övre bilden är gjord av ingen annan än Last Exit To Nowhere, med lätta ändringar av mig.
 
 

Den andra bilden som då poppar upp är gjord av Kreem, bägge är väldigt trevliga killar som dessutom bloggar, något som man sällan skådar (killar som bloggar alltså).

Sen har jag också lagt till:




Klickar man på dessa så kommer man till min grupp och sida för bloggen på Facebook, där händer det faktiskt att jag släpper nyheter och annat skoj innan det når ut till bloggen.

Dessa två bilder är gjorda av mig, och jag tror också att man måste vara inloggad på Facebook för att komma direkt in till sidorna i fråga.



Annars kan man ju alltid som vanligt följa mina äventyr via Bloglovin också!
Även denna bild är gjord av mig.

Så nu kan vi med andra ord börja året med denan förändring, dom övriga små förändringar får ni allt leta och upptäcka själva :)

Tack som fan till både Last Exit To Nowhere och Kreem!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Coolt! Me like! :-D

2011-01-03 @ 15:20:40
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Kreativa designlösningar. Den klickbara profilbilden gillar jag - men muspekaren visar inte att den blir klickbar hos mig, så då är det svårt att veta för nya besökare. Kör firefox för mac - kan ju vara så att det är hos mig det är så och inte hos alla andra.

2011-01-03 @ 15:28:38
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Döbra ruh! :) Beträffande klickbarheten är det samma sak för mig som för Art By Tina, men så kör även jag med Firefox också. (fast för PC)

2011-01-03 @ 17:46:43
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Fredrik

Tackar! :) Kul att den kom till användning!



Måste ta tag i min egna grafik med nån gång snart. Men jag har gjort det för jobbigt för mig med min sneda meny med onmouse-over, vilket tar en massa tid att fixa till. Och så har jag all min grafik ligger på en hårddisk i en av mina två dåligt fungerade datorer.



Ha de bra! \m/

2011-01-04 @ 12:01:50
URL: http://kreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn