src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise (VII)...

Då var det dags för mig att köra den omtalade "Coverama", den kommer ännu en gång att innehålla 20 stenhårda och snygga omslag från hårdrockensvärld.

Inga konstigheter, Inga krusiduller eller omvägar.
Vi kör!

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

"If your album sells, that's cool, more people find out about you, more people get turned on to what we're really about-which is a live rock and roll band." - Nikki Sixx
 
 

 Axenstar - Aftermath
Ser ut som en bomb slagit ner i en folkmassa, gillar den tanken.

 Battlelore - Doombound
En drake och en viking, det kan inte gå fel.

 Belphegor - Blood Magick Necromance
En muterad get? Får en bra känsla och vibbar.

 Bullet - Highway Pirates
Inga kontigheter, samspelar lite med titeln tycker jag.

 Danger Angel - Danger Angel
Färgerna och samspelet i bilden väcker min nyfikenhet.

 Deicide  - To Hell With God
Färgerna och motivet, ännu en gång sådan kombition som jag gillar.

 Destruction - Day Of Reckoning
Ögongrejen är ju bara hur klockren som helst.

 Desultory - Counting Our Scars
Vet inte riktigt vad det föreställer, men jag gillar det.

 Diabolical - Ars Vitae
Ett foster i vad som ser ut att vara en gasmask? Snyggt hur som helst.

 Dominanz - The End Of All There Is
Bioteknik får jag i mitt huvud.

 Ektomorf - Redemption
Blir fan glad av att se sådana här omslag.

 Elixir - All Hallows Eve
Åttitals vibbarna är totala.

 Ghost - Opus Eponymous
Enkelt och bra, gillas helt klart.

 Gloomy Grim - Grim Fate
Ceremonier av det mörkare slaget är snygga.

 Holy Grail - Crisis In Utopia
Dinosaurie fågel i ett utslaget landskap? jo jag tackar ja!

 Iskald - The Sun I Carried Alone
Vinter kyla och någon skum figur. Mysigt!

 Kaktus Project - Superstition
Så färgglatt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

 Korpiklaani - Ukon Wacka
Mystik och mytologi i en bra kombination.

 Manowar - Battle Hymns
Lite kamp och U.S.A känsla.

 Mastercastle - Last Desire
En härlig tjej i en härlig miljö, det räcker för mig.

Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Last Exit

Jag har alltid gillt Korpiklaanis omslag! En var Mastercastle rätt schyst men innehållet kanske inte väger upp omslaget ;)



Har svarat på dina frågor nu!

2011-01-12 @ 20:05:25
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: anake

Yippi, dax igen! Dessa gillas: Battlelore, Bullet, Destruction, Gloomy Grim och Manowar.

2011-01-12 @ 20:24:46
Postat av: Clementina

Jag tycker Kactus Project är finast. Eller kanske Battelore!

2011-01-12 @ 20:32:36
Postat av: ztizze

Bullet & Mastercastle \m/

2011-01-12 @ 22:19:09
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Seance

MANOWAR är ju överlägset snyggast.Battle Hymns Orginal är grym en klassiker har inte hört nyinspelningarna.

2011-01-13 @ 01:54:37
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hittar fan inget omslag som jag gillar där. Buller, tänker bara på raggare där, inget som jag har nåt till övers för. Flera skivor är helt ok, men Diabolical plattan är roligt dålig. Ghost, försökte lyssna på plattan, hajjar inte hypen. Omslaget är ok.

Ha de! \m/

2011-01-13 @ 21:34:34
URL: http://kreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn