src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dreadventurouz...

 

Så här ser det ut nu ungefär här hemma i det lite mer varma Norrköping.
Vintern börjar sakta släppa sitt hårda tag om staden och kanske även landet, det är med blandade känslor i från min sida.
Gillade den här vintern vi hade i år med mycket snö och roliga äventyr, dock ska det bli skönt med lite varmare väder nu kanske.

Kevin har redan pratat om sommaren och bada, det fick mig också att längta.
För att inte prata om den där iskalla ölen i sommarsolens sken!
Härligt!

Nu kanske ni undrar hur gårdagen såg ut?
Efter skolan så käka vi för att sedan damma av mitt Playstation 2 som jag har här hemma (och då menar jag bokstavligen), vi spela ett lättare bilspel "Crash Nitro Car".
Har nog aldrig hört Kevin skratta så mycket även om han då och då vart irreterad över att bilen inte ville som han ville (en klassiker).

Det var med andra ord en mycket bra dag, dessutom fick jag ett spännande paket med.
Mer om innehållet under dagen/kvällen så klart.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Haha, jag sitter verkligen dagligen och fantiserar om grillkvällar och sommar. Fan va man kan längta efter dom enkla stunderna i livet.

2011-01-20 @ 12:58:09
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Ah, den där gatan har jag ju gått på "en och annan" gång. :)

2011-01-21 @ 01:03:06
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn