src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

He´s Back...

 

Så här såg buren ut i morse när jag kom upp, det är buren som jag låste in Grimgoth i under mitt 2års firande så han på så sätt skulle hålla sig lugn och fin.
Nu vet jag inte vart han är men han brukar komma hem vart efter, bara han får springa av sig lite.
Då och då hör jag lite tassande steg och skratt för att titta bakom ryggen, men ingen där.
Han är en snabb liten sak...

Det har varit en skön och bra paus måste jag säga och det behövs ibland för att man sedan ska kunna orka fortsätta i den grad jag gjort och planerat.
Kommer också lägga stor fokus utanför bloggen och livet jag lever, det är dags för förändring och det är bara jag som kan göra den!

Kevin har varit här och nu är det blir det så där tomt och tyst här hemma igen, men det gör bara att jag kan lägga energin på det som jag ska och vill.
Han kommer ju snart igen tillbaka så det är lugnt.

Vill också påminna om det finns fortfarande chans att vinna på "Grimgoth´s Decadence Tävling..." (avslutas den 1 Februari) för den som är sugen.

Kan redan nu avslöja att efter den tävlingen blir det säkert en till så fort det går.
För att inte missa den rekomenderar jag Bloglovin.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn