src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hyllning Till Frank Sinatra...

 

Från teamet
som gav dig "We Wish You A Metal Xmas" kommer nu "SIN-atra", en heavy metal hyllning till geniet Frank Sinatra.

Med tolv låtar i ny härlig och rockig tappning med medlemmar från:
Anthrax, Twisted Sister, Deep Purple, Queensrÿche, Mr. Big, Warrant, Nonpoint, Strapping Young Lad, King´s X och Cheap Trick.

Den 29 Mars kommer den finnas tillänglig.



1. New York, New York (Devin Townsend)
2. I've Got You Under My Skin (Glenn Hughes)
3. Summerwind (Geoff Tate)
4. It Was A Very Good Year (Dee Snider)
5. Witchcraft (Tim "Ripper" Owens)
6. Fly Me To The Moon (Robin Zander)
7. Lady Is A Tramp (Eric Martin)
8. I've Got The World On A String (Doug Pinnick)
9. Love And Marriage (Elias Soriano)
10. Strangers In The Night (Joey Belladonna)
11. High Hopes (Franky Perez)
12. That's Life (Jani Lane)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Men champinjoner som är så gott på pizza, i vanliga fall skulle jag föredragit färska - men på pizza funkar faktiskt konserverade bäst. Gillar du ingen svamp?

2011-01-31 @ 17:24:55
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Sv: Tänker nog ringa och kolla faktiskt om man kan testa att ta lektioner en månad typ och känna om det är värt det, blir nog dock efter min uppkörning 24 februari.

2011-01-31 @ 18:17:26
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Cool idé! Men om jag skulle skapa en metalhyllning till Frank Sinatra skulle jag kasta mig på telefonen, ringa till Northern Kings och be att få använda deras version av "My Way"-en grym version. Den låten var metal innan metal skapades.

2011-02-02 @ 10:49:41
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Johanna

haha fan va ballt! den ska jag lyssna genom :D

2011-02-03 @ 11:44:15
URL: http://jajja1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn