src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Last Exit To Nowhere...

Söndagen är här och det är också ännu en grym gästbloggare för att föra facklan vidare i firandet av min blogg.
Och jag minns i ärlighetens namn inte när och hur jag hittade denna killes blogg, men jag är glad för att jag gjorde det.
Han presenterar sin inlägg snyggt med bilder och innehåll så man får en känsla av att man är där när det hände och när han ibland berättar om livet han lever och synen som han har så känns det för mig som han ibland levt likadant liv som mig, lite läskigt men spännande.

Sen att jag fick ett Q&A award av han i samband med hans frågestund är en stor ära så klart.
Han säger också att han svammlar i sin blogg vilket jag absolut inte tycker och önskar att han kunde uppdatera lite oftare.

Dags att släppa loss en Jack Daniels drickande och grym kille.

Låt mig presentera: Last Exit To Nowhere
(I morgon släpper jag lös Grimgoth)

 

Grimgoth, vad skall man skriva om Grimgoth?

Jag kommer knappt ihåg hur jag hitta hit första gången... Antagligen var det inte speciellt svårt eftersom alla rockbloggare på denna portal tycks känna varandra... och Grimgoth var nog den som förekom mest!
Så vetgirig som man är, börja man läsa igenom bloggen för att försöka få en inblick till varför så pass många läser och kommentera i en "vanlig" metal-blogg...

Det första som jag tänker på när jag tänker Grimgoth är ihärdighet... Killen levererar inlägg på sin blogg dag ut och dag in och ofta flera inlägg per dag!
Vilket en annan bara önskar att man kunde... Och att han lyckats att hålla ångan uppe i 2 år är grymt imponerande!
"Hats Off"

De andra jag tänker på är Chrille (mannen, myten och konceptet bakom Grimgoth) är en grymt schyst och sympatisk människa, ännu en gång ligger man i lä... Jag gillar Chrille, och de är nog mycket därför jag ställde upp och skrev detta plus så tyckte jag att de kändes som en självklarhet, nej, ett privilegie då eftersom vi delar en hel del sätt att se på livet!

De Tredje är att de finns nog nått att läsa på bloggen för de flesta, även om man nu inte är någon hardcore metal-freak... Men missta dig inte, Grimgoth är en metal-blogg och en förbannat bra sådan!
Som en riktig god och het Thailändsk gryta... Kryddad med fin fina chilli-bitar som "Filmspecial" "Smiling Like An Killer" och "Chicks Of Metal"!

Jag tror inte man kan skriva nått om denna blogg som inte redan har skrivits!
Bara att jag kan varmt rekommendera Grimgoth till alla, och att min syn på Grimgoth att bara vara en "Vanlig" metal-blogg gick rätt snabbt i kras!
Så allt jag säger är att, två år är fan inget... jag förväntar mig fan minst 8 till!

-Skål Broder!
/Last Exit To Nowhere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn