src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Metal Bloggen...

Den här bloggen hittade jag när Demonia var "Blogg I Fokus", satt där och undrade lite vad det var för en blogg och tittade in då och då, sen en dag såg jag att han hade flera tävlingar och andra roliga event och började då att följa den.
Sen var det också min tur att vara "Blogg I Fokus", vilket i sig kom lite som en chock för mig eller kanske mer överaskning.

Nog sagt, det är dags att släppa lös den andra i raden av flera gästbloggare hos mig för att föra fanan vidare i mitt två års jubelium.

Låt mig presentera: Chief Rebel Angel
(I morgon kommer nästa gästbloggare)


 

GRIMGOTH - A GOOD LOOKING TWO YEAR OLD!
Uppkäftig titel?
Kanske.
Men jag står för den - och då menar jag inte att herr Grimgoth är vacker på något homoerotiskt sätt, utan helt enkelt att siten Grimgoth är en grymt snygg skapelse.
Speciellt för att vara en ynka tvååring!
 
Personligen såg jag första gången den här bloggen i samband med koll av olika listor på alla olika bloggportaler, men initialt så kikade jag in bara sporadiskt.
Första intrycken som var bestående var ju just den grafiska delen, och det är inget att sticka under stolen med - jag var faktiskt rätt avis i början!
På sant norrländskt manér innebar det att jag höll snattran och istället tjuvkikade lite på bloggen, men ganska fort började jag följa den regelbundet.
Det blir helt enkelt så när en blogg drivs med den entusiasm och passion som är fallet hos Grimgoth.
Det går ju liksom inte att värja sig!
 
Personligen är det just blandningen som jag gillar mest.
Här får vi en uppsjö olika uppslag, från nedslag i vardagslivet till information om olika skivsläpp, allt serverat med en hälsosam slev kärlek till hårdrock.
Jag läser bloggen dagligen, ibland skummar jag och ibland dyker jag djupare (speciellt om det vankas tävling!), och trots att jag inte kommenterar speciellt ofta så har jag koll på bloggen.

Bäst sammanfattar nog ändå Grimgoth själv det hela.
Live Like A Rocker, Die Like A Rocker.
Damn, det är så sant som det är sagt.
 
GRATTIS på 2-årsdagen!
 
Tack för två roliga år, nu ser vi fram mot många mer.
 
/Chief Rebel Angel

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: thanks :D

2011-01-27 @ 19:22:35
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en jävligt najs fredag herr grimgoth!

2011-01-28 @ 10:55:58
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Chief Rebel Angel

Grattis, kidd-o!



Fantastiskt bra att köra den här ambitionen o två år, och det är seriöst menat - hoppas vi får många mer år!!!

2011-01-29 @ 23:48:44
URL: http://Metalyze.blogspot.com
Postat av: Dennis

Grattis förfan ! (även om det är i efterskott) Keep giving us awesome updates!

2011-01-31 @ 09:36:53
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/
Postat av: ida

snyyyggggg header

2011-11-06 @ 14:22:17
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn