src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Q&A Award...

 

Bloggen Last Exit To Nowhere hade för en tid sedan en liten frågestund och jag var bara en av många som ställde frågor till mannen bakom bloggen.

Då fick jag denna kommentar av han:
"HAHA! Jävligt bra frågor! Du förtjänar faktiskt nån form av pris för detta! ;) Lovar att svara på alla!"

Så nu har jag fått det elementa priset... "Jag har gjort en egen version av... låt oss kalla de... en oscar" är hans egen beskrivning.

Hans frågor och svar är uppdelade i tre delar:
Del 1
Del 2
Del 3

Tack som fan är allt jag har att säga!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Ha ha, grattis... Jo det blev en av de bättre frågestunder jag läst!

2011-01-20 @ 14:37:44
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Last Exit

Sweet! Stort tack själv!

2011-01-21 @ 09:58:00
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn