src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Stand Up For Rock 'N' Roll...

 

"Att jag är tillbaka i bloggvärlden hoppas jag kommer märkas under dagen/kvällen. Rock On!" hade jag som status igår på Facebook.
Och visst är det så jag är tillbaka med dunder och brak och jag stortrivs och bubblar och insåg att jag saknat bloggandet under min paus, även om jag gjorde det tysta uttalandet för mig själv en kväll: "Detta får nog bli mitt sista år i bloggen".

Nu är ni säkert intresserade av vad som hände mig i går antar jag?
Jag kollade på film och slappade, låter inte alls så intressant va?
Nej, det var det säkert inte heller.
Det mer intresanta var en del mail och annat som jag fick i går och går allt som det ska så kommer nya spännande saker hända mig och mitt bloggande, exakt vad kan jag inte eller snarare inte vill gå in på så klart innan allt är 100% klart.

På så sätt om allt går i stöpet så ser jag inte sen ut som idiot som säger: "Hey, look at me and whats happening", för ni vet ju att tomma tunnor skrammlar mest?
Sådan är inte jag.

Annars är tillvaron bra och jag har det mycket bra.
Tappa tråden lite där tror jag?

Never mind, jag är tillbaka mina kära läsare... jag är tillbaka!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka!



Sv: Visst är dom! Mums :P

2011-01-04 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn