src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tack Kreem...

 

Kreem
 är en rolig och bra bloggare och människa måste jag säga, han besöker min blogg lite då och då skulle jag tro och en av dessa gånger skrev jag troligen om lite tröjor som man har här hemma.

Han skulle då göra en rensning där hemma bland sina då han enligt sig själv nu mer är en "kontorsnisse" och inte har samma användning av tröjorna det var frågan om.

Sagt och gjort så mötte jag upp han för att få en påse med en Godhate och en Thoneaeon tröja (som gruppen hette innan).

 Kolla så snygga dom är!
Efter som jag är ett fan av gruppen så var det en ära att få dessa i arv, och Thoneaeon tröjan är ju så klart en riktig raritet så den ska vårdas ömt.

 Förutom tröjorna hade han också slängt med lite skivor/promos, har inte lyssnat igenom allt men det hinner jag nog inom sinom tid.

Och visst är det som sagt underbart med denna bloggvärld vi lever i och att saker kan få ett nytt hem/ägare.
Jag kör arvet vidare som det så fint heter, hoppas Kevin en dag blir hårdrockare annars vet jag inte vad jag ska göra med alla mina grejor här hemma!

Tack igen Kreem!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nice! Kul att det uppskattas!

Hoppas nån av skivorna är intressant! :)

Ha de! \m/

2011-01-31 @ 18:50:35
URL: http://kreem.blogg.com
Postat av: Fred

Fan vilken sjysst snubbe, Grattis Grimdude1

2011-01-31 @ 20:01:44
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn