src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Darker Side Of Light...

 

Ännu en sådan där seg och tråkig dag, men det var bättre ju längre dagen gick får man väl säga faktiskt.
Måste ha och göra med det regniga vädret som var?

Men i morgon är det Fredag och det är skönt, gick och funderade en del på jobbet idag med och tankarna vandrade vilt och fritt.
Men ändå är det något långt där inne som säger att "något" är fel, något oidentiferbar känsla.
Spookey as hell, för det har ju varit en del förändringar i mitt liv som är av det positiva hållet liksom!
Kanske är det, att man inte vant sig vid detta än helt enkelt?

Lusten och orken finns, men bekvämligheten och annat har en mycket stor makt hos mig och det känns som man inte orkar eller brinner för saker och ting på samma sätt som förr?

Bloggen är lite av en sådan sak, inte första gången men ändå.
Vad skulle det göra om jag skrota den?
Vad skulle hända då?
Vart tar jag vägen då?

Spännande tanke?!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn