src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Heart Of Ice...

"Dreams in white,in a pleasure dome
naked skin on a marble throne
A Roman statue,clear and bright
All alone in a crowded place
Paralyzed by a look in her face
Visions of an endless polar night.
"

 

Igår efter jobbet hämtade jag Kevin och väl hemma snabb bloggade jag för att sedan hoppa in i duschen och sen begav vi oss iväg till en 40-års fest där vi åt och drack gått, jag snacka som vanligt med folket som var där.
Även Kevin bytte några ord.

Sen fick han syn på lite barn utanför och drog dit, han fick även gå hem till en kille som han träffade som bodde rakt över festen.
Dom hade tydligen kommit bra överens och liknande och det är alltid skojigt att höra, dock är det lite fel sida om stan från där vi bor vilket försvårar återbesök och liknande.

Väl hemma så var det bara slappa som gällde, var lite trött och seg.
Men idag är det nya krafter i kroppen igen och nya äventyr som gäller så klart!
Vädret har jag inte riktigt kollat på ännu men hoppas på att det är eller blir bra.

Det var en trevlig dag igår och hoppas på en minst lika trevlig dag idag!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn