src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

If I Could Fly...


Dagens Fredagstema är jäkligt bra, känner mig lite stressad ny hemkommen och allt från jobbet.
Hämtat Kevin så snart ska jag hoppa in i duschen sen ska vi i väg på en spännande fest är det tänkt.
Kan bli kul och vi får se hur länge vi stannar.

Vill där med som vanlig passa på och önska eder en trevlig fredag och ta det lungt där ute i dimman.
Själv får jag bita mig lite i läppen då jag håller mig inför Skogsröjet!

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Micke

Då har jag börjat min semester, (igen), ha en riktigt bra helg! :-)



Rock on och kapsyl av! :-)

2011-07-29 @ 18:13:52
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Liie

tack för grattiskommentaren :)



skön en låt förresten!

2011-07-30 @ 11:00:53
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn