src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Kingdom's Blood...

 

Trotts det lite halv dåliga vädret har dagen gått fort, men sedan har vi verkligen haft en del att göra på jobbet och det är skönt.
Har bl.a. kört jordfräs och det måste väl vara lite manligt va?

Sen har vi också diskuterat Headbangers Ball, och jag kom på att man saknar ta mig fan något sådant i dagens läge!
Kan ingen starta en sådan "kanal" igen?

I morgon sägs det att det är Fredag och det ska bli skönt, även om det också sägs att det är regn risk!
DET vill vi inte ha!!

Kevin kommer hit i morogn också vilket känns helt underbart, vi får verkligen då hoppas att vädret är skapligt så man kan vara ute och liknande!

Det är också en sådan här dag då jag egentligen inte känner för att blogga, men sen har jag en del att blogga om idag som jag skjutigt på ett tag.
Kanske lika bra att ta tag i skiten?

Frågan är dock om någon bryr sig?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn