src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Munken In The Park...

 

Igår drog jag ner till Munken In The Park med en polare och sen mingla vi bland allt folk som var ute och jag måste ännu en gång fråga: "vart är alla dessa männiksor i vanliga fall?".

Men det var rätt okej, samt att man träffa på lite "kändisar".
Jag blir rätt trött på att se och höra alla människor som går omkring, kanske var det för en annan var nykter?
Ingen anning?

Efter en bra tid på stan gick vi förbi så väl Trädgårn samt Wasa, sen fick det ta mig fan räcka.
Väl hemma tog jag mig några öl och när jag stog på ballkongen och rökte dök grannarna ut och de styrde sina steg mot Piccolo med orden "Häng med, jag bjuder på öl".

Den dagen jag tackar nej till en öl är det illa, väldigt illa.
Så väl där var det Karaoke och fullt "drag" på puben.
När dom stängde vid ett hade jag redan fått nog av allt och gick hem för att kolla på tv och ta det lugnt tills jag somnade.

Idag då?
Ja, skulle tro att jag ska ner och kolla på spektaklet igen.

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter kanon! Brukar med fundera på var alla dessa människor befinner sig annars. haha, men det är väl skönt att de finns ibland istället för inte alls.

Hoppas du hade det bra.

2011-07-10 @ 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn