src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Revengeful...

 

Denna måndag har gått sjukt fort på jobbet, vilket är grymt skönt så klart.
Varit en del ute jobb som vanligt och turen med vädret har också varit med oss, då är det riktigt nice så klart.
Sen att det hela förgylls med snygga brudar som passerar förbi är ju helt klart inte fel!
Att jag också träffa på en tjej polare bara så där mitt i allt var ju inte heller fel, vart glad helt enkelt.

Vad finns det mer att berätta?
Jo min olust känsla som jag haft ett tag lyckades jag analysera, så nu känns det mycket lättre.
Det hade med oron för pengar att göra men nu har allt löst sig så det kan vi lägga bakom oss!

Och snart är det dags för Skogsröjet, snacka om pepp!!
Ska bli underbart kul!

Vad mera då?
Inget jag kommer på nu faktiskt, ser lätt fram i mot helgen för då kommer underbara Kevin hit igen.
Får väl fylla i mera i morgon om jag glömt något!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Låter skitbra! Hur går det på nya jobbet, trivs du? :-D

2011-07-26 @ 10:08:46
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Michalw

Vad jobbar du med?

2011-07-27 @ 11:06:32
URL: http://rockerfarsan.wordpress.com
Postat av: Viola Vamp

Skogsröjet låter suveränt kul!

2011-07-29 @ 15:52:49
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn