src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

At The Edge Of Infinite...

 

Det är den 17 Juni, vilket i normala fall skulle innebära att det var dags för ännu en del av "Smiling Like A Killer" (efter som den bör/ska återkomma den 17:e varje månad).
Men jag känner att den får stå över denna gång då det varit en del med Sweden Rock Festival kort ock liknande, hoppas det är okej.

Så hur har jag haft det sedan jag kom hem?
Jag har haft det bra även om jag var rätt seg och trött direkt när man kom hem och hade hes hals och höft samt axelont efter tältliggandet.
Ätit och druckit har jag gjort i mängder känns det som men nu är kroppen äntligen tillbaka, är rätt duktig på att stänga ner mina system ibland vilket skedde på SRF.

Kevin är också vid min sida och varit ett tag vilket känns kanon så klart, han har också nu påbörjat sitt sommarlov efter en bra och fin avslutning.
Vädret talar lite i mot oss denna Fredag men ännu finns det ju tid för det att ändra sig också så klart, bara hoppas.
Annars får vi "hemma mysa" så klart.

I morgon har vi planer på att gå på bio som jag lovat han sedan en tid, när jag berätta det samt att vi skulle på Mc Donalds efteråt fick jag ett stort leende samt en ännu större kram.
Det är lycka och kärlek det.

Sen vart jag nyss uppringd ang. ett jobb, dock kortare period men det får väl funka, hoppas på det andra jobbet också som jag var på info och liknande innan jag drog iväg på SRF.
Vi får se helt enkelt.

Känns rätt bra trotts mina onda anningar och "bad feelings" jag hade efter jag kom hem, men det verkar ha vänt igen till det lite mer positiva.

Tror jag fått med allt nu faktiskt och hoppas denna vecka blir bra, och nästa får vi se vad som händer.
Vet iaf. att det blir nog en trevlig fest på Midsommar, men vi tar ett steg i taget som vanligt.

Innan jag avslutar så måste jag säga att jag verkligen gillar er mina kära läsare även om det ibland känns som kommentar nivån kunde vara högre i vissa fall. ;)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Gött, nu kan man läsa bloggen utan att höra vad man missat på SRF... Välkommen tillbaka dude!

2011-06-17 @ 13:12:14
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn