src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise XII...

Att frossa i alla dessa snygga omslag som finns på våra älskade skivor är något jag nog aldrig tröttnar på.
Det är alltså dags igen för den älskade "Coverama Suprise", många omslag och delar har det blivit sedan start.
Men det är lika roligt varje gång!

Eller vad säger ni?
Nu låter vi festen börja!!

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

 

 Hammerfall  - Infected
Ja jag vet att jag hade med denna förra gången också.
Men detta är det officiella omslaget, Biohazard symbolen har en annan grupp copyright på.

 Stigma - Undertaker
På detta omslag är det nog mest typsnittet som tilltalar mig, men motivet är inte dumt det heller.

 Syrens Call - Raging Waters
Ett ganska enkelt omslag men det är oftas det som är bäst.

 The Burning - Hail The Horde
En demon liknande figur och lite insekter, underbart!

 The Poodles - Performocracy
Ett snyggt gruppfoto som mycket väl passar som omslag.

 The Pretty Reckless - Light Me Up
Detta omslaget borde få någon form av pris enligt mig, undrar vems unge det är?!

 The Sorrow - The Sorrow
Vargar är vackra djur.

 Theatre Of Tragedy - Velvet Darkness They Fear
Men du ser ju själv hur snyggt detta omslag är? En klassiker!

 Twinspirits - Legacy
Typsnitten tilltalar, färgvalet är jag mer osäker på. Men det funkar?!

 U.D.O. - Leatherhead
Ondskefulla clowner går alltid hem, så även i detta fallet.

 Uriah Heep - Into The Wild
Tänk dig att få sitta på den stranden med denna utsickt, underbart!

 White Wizzard - Over The Top
Härligt,underbart och vackert... orden räcker inte till.

 Whitesnake - Forevermore
Jag skulle vilja ha detta sigill.

 Vintersorg - Jordpuls
En underbar miljö och jag undrar vart denna skog ligger.

 Witchery - Witchkrieg
Krig kommer nog alltid att tilltala mig i dessa sammanhang.

 Within Temptation - The Unforgiving
Ser nästan ut som omslaget till ett spel eller liknande?!

 Volbeat - Beyond Hell-Above Heaven
Älskar när man kan vända och vrida på omslag och det blir rätt ändå.

 Vomitory - Opus Mortis VIII
Ni minns det jag sa om krig nyss va?
Sen att dom blandar in zombie liknande figurer är bara ett plus.

 Vreid - V
Så enkelt, och det påminner lite om "krigs" symboler.

 Yngwie Malmsteen - Relentless
Detta är så läckert och vilka färger sen. Kan inte gå fel!

Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

The Pretty Reckless - Light Me Up är snyggast enligt mig.

2011-06-30 @ 13:08:37
Postat av: sanibo

KING! svårt att välja, men snyggast är nog Volbeat, pretty reckless, u.d.o och white wizzard!



sv: ja, det känns mer lockande. hur länge dröjde det innan de började säljas styckvis förra gången?

2011-06-30 @ 13:43:48
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Janne Sundström

Vomitorys omslag är sjukt snyggt

2011-06-30 @ 13:51:17
URL: http://myspace.com/jasunsplace
Postat av: sanibo

sv: satan, då är ju sommaren över! haha. blir nog att försöka beställa hem och dela med någon.

2011-06-30 @ 15:46:15
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Mr.MASA

ARGH!! VOLBEAT var det jue! Den enda jag missade i din tävling... :( Jaja...

2011-06-30 @ 19:19:39
URL: http://mrmasasweden.wordpress.com/
Postat av: Micke

Många snygga, (som vanligt). :-)

Jag säger trevlig helg redan nu, drar ju till GBG imorgon för att rocka hela helgen! :-)

Rock on!

2011-06-30 @ 20:59:58
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Annely

SV: Haha, skam den som ger sig brukar man väl säga? ;D

2011-07-01 @ 05:22:58
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Annely

SV: Tack som FAN hörru, dreads känns helrätt faktiskt! ;)

2011-07-01 @ 05:24:29
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Kul med skivomslag - det är så sällan man ser dom - alla våra hundratals skivor står gömda i ett specialbyggt cd-skåp och syns aldrig det är tråkigt.

2011-07-01 @ 10:40:15
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn