src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Feast On Dismembered Carnage...

 

Igår lät det så här i bloggen:
"Sen vart jag nyss uppringd ang. ett jobb, dock kortare period men det får väl funka, hoppas på det andra jobbet också som jag var på info och liknande innan jag drog iväg på SRF.
Vi får se helt enkelt"

Jag åkte dit för att träffa dom, förklaring om vad och vart jobbet innebär så kom frågan "låter det intressant?"
Svaret kan ni lista ut va?
Detta jobb kommer gälla i två månader, sen får man se, men jag ser bara positivt och möjligheter i det.
Får hoppas att jag hör något om det andra jobbet med så klart, vore guld om de kunde gå hand i hand.

Igår var det regn och tråk väder, vilket innebar att vi mest satt hemma, senare på kvällen hade vi Fredagsmys med chips och dipp.
Idag är planen Kung Fu Panda 2 på bio, när jag för länge sedan berätta det för Kevin och att vi skulle ha läsk och popcorn samt avsluta på Mc Donalds så fick jag en stor kram.
Det var ett underbart moment av många andra!

Finns det något mer spännande att berätta?
Ingen anning, men kommer jag på något så lovar jag att avslöja det med.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn