src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Won't Cry For You...

 

Stökig inledning på Peace & Love
 och man kan väl vara glad att man inte är där, inte för dom vad jag vet har några lockande band.
Men antar att ni vill höra om något annat mer spännande?

Det kan jag gå och fundera på medan jag hämtar ett paket.

 Då var det gjort, lite irreterande att en av skivorna i beställningen var restnoterad.
Men det löser sig nog det med.
Morbid Angel - Heretic och Demonaz - March Of The Norse får duga gott.

Det är skit fint väder idag med vilket är super nice.
Saknar Kevin i sådana här lägen men jag får väl roa mig själv?!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

sv; ja verkligen!! :)



Allt bra med dig?



Rock on!

2011-06-29 @ 14:19:56
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: haha men du är då sweet du!

nej inget på jobbfronten än, har fått erbjudande om endast lite helgjobb, men har inte tid med det nu i sommar så vad gör man, haha.



Skogsröjet blir nog jävligt king! är sugen på att dra dit,



2011-06-29 @ 14:27:07
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn