src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Leather & Lust...

 

Igår var det dåligt väder, samt att internet la av här hemma.
Då tappa jag lusten och var oförmögen att uppdatera bloggen efter "behov".
Men som tur är så funkar allt som det ska idag.

Planerna är en del idag, känner mig lite kluven och stressad så jag kommer hålla mig kort och inläggs nivån lite mindre idag.
Allt känns bra trotts det och igår köpte jag biljett till Skogsröjet och det känns skönt att ha det klart och gjort.
Vi ses väl där va??

Klockan är snart ett också, och jag sitter här än?
Helvete!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn