src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Strange Reality...

 

Igår var det fint väder igen så det var jäkligt nice, Kevin och jag gick våra steg mot parken och hängde där så fort vi hade gjort det vi skulle hemma, träffa på "Rockerfarsan" igen.
Så vi snacka och umgicks, det var trevligt.
På väg hem så stötte jag på en gammal bekant som jag i ärlighetens namn inte sett på hur länge som helst.
Det var också trevligt så klart.

Annars så flyter allt på som vanlig här hemma och det är bra, skönt med lite extra helg nu med för då får ju Kevin och jag massa tid i hop.
Vad vi ska göra är inte planerat som vanligt utan vi tar allt som det kommer, känns bäst så.

Har också funderat på att kanske starta ett nytt projekt för mig med, det kan nog bli både skoj och kul.
Dock är det en del som ska kollas över innan så klart, och just nu är jag bara i att "hitta ett bra namn" status.
Det är nästan nyckeln i det hela, för sen är det bara att köra i gång och titta på alla andra lösningar till problem som man kan tänkas stöta på.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn