src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sveriges Nationaldag...

 

Idag firar vi Sveriges Nationaldag, Då skola "Du gamla du fria" sjungas med stolthet i rösten.
Mitt land, mitt land... Mitt kära fosterland.

Vi (Kevin och jag) har redan spelat Nationalsången och sjungit, det var trevligt.
Blir nog att dra ner på stan och fira också.

Kollade på Aftonbladet också, och en fråga ställdes:
Firar du nationaldagen i dag?
Se resultatet
I skrivande stund.
Ja (30.5 %)  
Nej (69.5 %)

Lite sorgligt kan man tycka!.

Men detta kommer inte stoppa oss, kommer att fira denna dag tills jag dör, så är det bara.
Tycker det är viktigt, sen får andra tycka vad dom vill.

Vi höjer våra bägare och dricker Sverige en skål!

Kommer du att fira denna dag??

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Lätt att man firat!

2011-06-06 @ 19:35:58
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn