src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Cleveland Show...

 

The Cleveland Show är en spin-off från Family Guy, som också är skapad av Seth MacFarlane.
I början av serien får vi följa Cleveland Brown och hans son, Cleveland Brown, Jr när dom flyttar från den fiktiva staden Quahog, Rhode Island till den fiktiva staden Stoolbend, Virginia.

I slutscenen av säsong sju av Family Guy avsnittet "Baby not on board", nämner Cleveland till Quagmire att han får en spin-off.


Denna bör ni absolut kolla in, gillar ni Family Guy så gillar ni denna.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Tyvärr inte alls så bra som Family guy enligt mig...

2011-06-07 @ 23:36:25
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker nästan denna är roligare än family guy =)

älskar introlåten.



fast det är fortfarande väldigt talande i ett avsnitt av Simpsons när Homer klonar sig själv i hundratals kopior och mitt bland alla homerkopior står en peter griffin =)

2011-06-08 @ 09:59:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Annely

SV: Jag stannade inte hela spelningen ut då jag var tvungen att återgå till jobbet, men jag hann ta del av Left Hand Pat den själv och Revel In Flesh från Left Hand path. Från Clandestine körde de självklart Sinners Bleed för att nämna en. Det var en sjukt bra spelning om inte annat! (Det jag hann ta del av den)



Setlists och sådant är alltid kul att få med sig hem från spelningar! Och det var grymt i Falun, ska definitivt dit nästa år igen!



Ha det bäst! :)

2011-06-08 @ 10:57:02
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Tom S

Både American Dad och The Cleveland Show har ökat i kvalitet till skillnad från Family Guy

2011-06-08 @ 14:06:07
URL: http://thegreatnausea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn