src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Walk Away...

 


Jag sliten sedan igår, ber om ursäkt.
Men för att gottgöra så kommer här lite midsommar bilder samt story bakom.

Jag var bjuden på en förbaskat trevlig fest ute i klocket, var lite osäker på vägen men när jag såg folk och hörde musiken (hårdrock) visste jag att jag hade gått rätt.
Så det var bara att slå sig ner och kolla in dessa olika och okända människorna.

Kubb spelades och där kommer den första bilden i från.
Mitt vinnande lag vann en omgång och jag var lagledaren.


Titta en pose jag nästan aldrig gör!
Suprise!!


Inga ord finns till denna bild.
Möjligen "He got wood".


Och med denna bild vill jag bara säga.
Kolla in Death Wolf!


Vart ska man gå om man vill ha snabbmat och energidryck idag?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn