src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Which Side Are You On...

 

Igår drog jag och Kevin på bio och såg Kung Fu Panda 2 som ni säkert redan vet?
Den var faktiskt bra, och lite bättre än ettan skulle jag tro, kan också avslöja att det är som upplagt för en uppföljare.
Efter bion vart det så klart Mc Donalds för att sedan åka hem och fortsätta vår mys dag.
Det var en härlig dag.

Känner mig lite skum i magen, haft denna känsla förr och då var det blindtarmen.
Undrar vad det är nu, förspel till något helvete?
Men det går väl över det med antar jag.

Skit väder är det här i Norrköping också, så ni som har sol och liknande kan väl skicka hit lite?
Tack!!

Vad annars?
Ja du, säg det?
Vad vi ska göra har jag ingen anning om faktiskt.
Man får se...

Äta något ska jag göra i alla fall, även om jag inte är speciellt hungrig.
Jäkla mage, känner mig lite tjock också.
Ja, vi killar har sådana känslor också, eller i alla fall jag.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn