src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blind Bleeding The Blind...

 

Jag tror jag har kommit på mina problem, och varför jag hamnar där jag hamnar ibland.
Inte mycket händer eller inspirerar mig längre, inget specillt nytänkande eller skapande utan man sitter fast i gammla hjulspår.
Detta privat och här i denna underbara blogg där jag härar fritt utan tillsyn.

När det är som på bilden till vänster så är jag låg och allt är fel, och när det är som till höger är allt grejhojtans.
Och har man på det massor av saker att blogga om ja då är livet ännu lättare att leva och luften blir klar och frisk.
Kanske bara jag som känner så som bloggare??

Sen sitter man och tittar runt på andras bloggar och undrar hur dom gör, Varför får den nya prenumerater via Bloglovin?, Varför hamnar alla dessa "modebloggar" på startsidan för?
O.s.v kan tankarna gå, och ingen verkar ha svaren.

Försökt ställa den till "populära" bloggar under min tid men bara fått svar som: "Jag hade tur och bla bla bla".
Ja men för i helvete det fattar jag med att man ska vara på rätt plats i rätt tillfälle kanske men mer då?
Du måste ju gjort något mer?

Kanske räcker med att vara en tjej med en rosa blogg och snitta på ålder 20-25?
Mode och foton verkar också vara viktiga ämnen?
Fine! bra... Då vet jag att det inte finns något hopp för en 33årig hårdrockare med en svart blogg som skriver om Hårdrock, end of story liksom!!

Ang. ämnena så blir jag så trött på dom, och denna bloggportal som ständigt hypar dom, skulle dom göra det med andra ämnen och liknande så kan jag lova er att bloggvärlden skulle se annorlunda ut än idag.
Att dom faktiskt har makten att ändra den men väljer att inte göra det är en fråga som jag troligen aldrig kommer få svar på.
När ska dom vakna?
(Kan också vara så enkelt att Allers äger 51% av Blogg Esse AB?)

Jag är dock tacksam för allt jag fått under min tid och allt som hänt mig och bloggen, men jag vill vidare.
Hur är frågan och svaren få!

Tror det är första gången jag skriver så här personligt om mitt bloggande och hur jag ser på saker och ting så det bjuder jag på mina kära läsare.
Tack för ni besöker och kommenterar.

Bäst att sluta innan inlägget blir för långt och tråkigt.
"Mot och oändligheten och vidare!"

. . .Grimgoth is nobody, just like you. .

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Man får vara glad för sin trogna läsarskara. Modebloggar liknar skit .. Blääääää

2011-03-29 @ 15:20:52
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: frida

men tänk så mycket vettigt folk som är här inne och kollar. istället för en massa randomfolk som bara spyr ut randomkommentarer.

2011-03-30 @ 10:11:29
URL: http://svajigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn