src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dance All Over Your Face...

"Baby, I know it's a jungle out there
Well if you can play it cool, I can play it debonair
You were warm, but there was an inner ice
And baby, it was like a rollin' dice
Well I told you once, I told you twice
Hey listen babe, there's trouble in paradise
Well I found a lipstick stain of your kiss
Well you can sink your teeth into this, bitch, so
"

 

Detta mötte mina vackra ögon i morse, och jag sa för mig själv :- "Mer snö? den var inte där igår?"..."Well,well fine by me...vem vill ha vår och sommar?" ... "Inte jag ge mig mer snö".

Sen ska jag berätta om min gårdag, Torsdag, 17 Mars 2011, Östergötland, Norrköping.
Det började här hemma hos med mig ensam och uppladdad och klättrande på väggarna, Musik, Grimgoth och sen jag.
Efter LÅNG väntan dök mitt sällskap upp, en fin tjej upp, snacka i soffan så där som bara vi kan (vi känner varandra sedan förr), kvällen skulle innebära att vi skulle ut på Hugos (stället brevid Otten ni vet).
Vad vi skulle göra där undar ni?
Vi skulle se det lokala bandet Dorosham.

Vi var tidiga på plats så vi gick ut en sväng och dela på en öl som jag hade med i min hårdrocksjacka (i den kan man hitta många spännande ting).
Sen gick vi in igen och beställde en öl och skulle sätta oss vid ett bord och då kalla två unga raggare oss till deras bord så vi satt där och diskutera.
Bandet kliver på och gör sina låtar...
Sista låten var "bäst" för det var då som det hände...
Den vanliga sångaren klev från micken och en annan människa tar över sången...
Kim... Nu kanske ni inte visste att gitarren/sången samt andra gittaren hanteras av f.d Forgotten Words medlemmar och Kim var då gittaristen samt sångaren innan jag tog över sången en gång i tiden.
Dom tre har då vad jag vet inte stått på samma scen på c.a. tio år.
Hade jag fått klivit upp och gjort det också så hade det varit "större" historik?

Jag är nog också troligtviss den enda hårdrocksbloggen som berättar om detta.
Vill ni se kort från det hela för annars tror ni mig inte?
Sure!

  
 

Med andra ord en helt vanlig Torsdagskväll.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

I sanning en kompetent Torsdagskväll !

2011-03-18 @ 13:22:28
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Clementina

Kul med bilder. Jag vill se mer bilder.

2011-03-18 @ 14:24:56
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Tack och jag vet att jag är dålig på sånt, men dessa var dom enda "bra".

2011-03-18 @ 14:27:28
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn