src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Easier Said Than Done...

 

Då var det Tisdag och jag har nog inte berättat om min helg så jag börjar lite kort där, den var trevlig och innehöll gott sällskap samt öl och whiskey med sena nätter.
Var mycket trevligt men värdena i kroppen är som vanligt inte riktigt hemma hos mig, men det kommer nog det med.

Gårdagen var det dags för att hämta Kevin på skolan och idag innan vi skulle dit kom han in här till mig och visade röda prickar, misstänker det kan vara vattkoppar så han får vara hemma ett tag så får vi se hur det hela utvecklar sig.

Så vad ska man då hitta på här hemma?
Bra fråga faktiskt, vi får se helt enkelt, blir nog lite tv och film mys skulle jag tro.
Kanske en sväng ut med för lite frisk luft och avbrott.

Även om jag inte gått in på detaljer eller liknande så måste jag säga att det var skönt med lite avbrott och spontanitet, blir oftas bäst så.

Idag upptäckte vi att Kevins kära nalle har ett hål i halsen, så det blir att ta fram sysakerna och efter bästa förmåga laga det hela.
Spännande värre.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn