src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Four Letter Word...

 

Igår bråkade jag med min laptop som vägrar göra som jag vill, och för er med Facebook kan kolla in mina problem här. (Tacksam för all hjälp jag kan få.)

Men det är väl inte det jag ska skriva om så mycket, det är bara irreterande.
Utan jag ska säga till er att jag är glad och rolig nu igen, jag överlevde igen.



Sen att man har spännande och nya planer är bara gott och jag ser verkligen fram i mot detta.
Kommer bli grejhojtans.



Och nu ligger denna dag framför mina fötter och jag ska göra det bästa av den tills det är dags för mina äventyr.



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Alltså "grejhojtans"...vad är det för en glosa? Den låter inte så hårdrockig. Får lite Åsa Nisse-vibbar av den. :)

2011-03-30 @ 13:15:55
Postat av: Grimgoth

Clementina:

"Grejhojtans" är ett bra ord som jag använder mig av, precis som "klej" och andra "bra och ha ord".

2011-03-30 @ 15:02:49
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Klej......? Låter som en könssjukdom.

2011-03-30 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn