src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

My Future...

 

Redan har trettio person "gillat" min design i t-shirt tävlingen vilket jag är tacksam för och jag hoppas det blir fler för det är en bit kvar upp till toppen om jag ska vinna men å andra sidan starta tävlingen igår.

Annars var dagen rätt lugn här hemma, vi åkte och handlade lite, käka mat och glodde på film och bara mös.
Och idag skiner solen så det blir troligen så att vi drar ut på äventyr och liknande under dagens lopp.

Energi och hopp är två känslor som är i min kropp så det är bara att pumpa på och köra vidare med mina planer.
Koppla in en nätverksskrivare här hemma också och det är alltid skojigt när det funkar som det ska "1...2...3...Funkar", testade att skriva ut lite små saker och det var roligt.
Frågan är nu vad man mer ska skriva ut och ha den till men det får väl framtiden utvisa antar jag?!

Ja, nä... Dags att ta tag i dagen som ligger framför fötterna och dra på äventyr.
Får bli lite kortare inlägg känns det som och det funkar för mig så hoppas det funkar för er med.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Har tyvärr inte sett en endaste costaricansk hårdrockare här ute i vildmarken, men idag ska vi vidare till staden Limon - där kanske jag springer på någon=)

2011-03-22 @ 14:09:47
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Michalw

Sv: största som hänt Norrköpingshockeyn på 15 år. Hoppas bara de kan få lika bra ekonomiskt stöd som exempelvis IFK.

2011-03-22 @ 15:01:35
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn