src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

New Control...

 

Egentligen är det nog en hel del jag vill få ut och få fram, problemet är att jag sitter i som ett vakum nu och får inte fram en enda tanke, fan va trist.

Gårdagen var i alla fall både bra och lugn, laga lite god och härlig mat och mös med Kevin i vanlig ordning.
Idag är det Fredag och det är skönt, känner mig lite trött och sliten efter veckan som varit.

 Det här med bloggandet har gått upp och ner faktiskt, ibland är det: "Vad i helvete håller jag på med?" och ibland är det "Fy, fan vad kul det är!".
Men antar att det ska vara så för under mina två år som bloggare så vet jag inte bättre, utan bara accepterar och sitter här tillsynes outröttligt och gör inlägg efter inlägg.
"Varför?" "Och vad får jag för det?" är frågor som då och då poppar upp till en sådan där "bra dag" då jag bara älskar allt och alla.

Nä, fan nu får det vara nog för detta inlägg, hade nog inget roligt att säga i alla fall!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Elin / Morbid Outlook

Sv: Agree!

2011-03-25 @ 12:01:46
URL: http://morbidoutlook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn