src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nothing...

 

Igår pajade min dator och nu har jag just fått ordning på den igen då den är brukbar.
Där med finner jag nu inte tid eller lust att göra några vettiga inlägg här på bloggen utan beräknas vara tillbaka i full kraft i morgon.
Detta är tråkigt så klart och vi ber om ursäkt.

Kvällen kommer dock att innehålla Hockey och annat mys.
Bloggen får ligga på hatthyllan så länge som sagt.

För att inte missa min framfart och otroligt roliga och insperarande inlägg rekomenderas så ledes Bloglovin, kan avslöja redan nu att grymma saker är planerat för framtiden.

Trevlig kväll.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Aj aj, hoppas du får en fungerande dator snart! Är själv tillbaka i Sverige nu med nya krafter. :-D



2011-03-11 @ 11:42:40
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn