src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

That's About It...

 

Seriöst nu kära läsare så brukar jag inte vara den som är den men nu måste jag bara.
Fick nyligen denna kommentar här på bloggen.
"Ska du titta på melodifestivalen ikväll?? :D
och isf vem tycker du ska vinna?? :b"

Och inlägget handlade om dödsmetal gruppen Morbid Angel, behöver jag säga mer eller?
Ja,ja... igår så drack jag öl och det var gott samt lyssna på hög musik (Hårdrock), Kevin då undrar ni?
Ja han är på andra äventyr så klart den lilla parveln.

Det var trevligt, poker och telefonsamtal samt sms och spammande i statusen på Facebook kantades det hela av med.

Idag då?
"By the way... Same procedure as last year, Miss Sophie?"
"Same procedure as every year, James." för att citera Grevinnan och betjänten

Och en tanke från ingenstans poppa upp nu till er mina kära läsare:
Seriöst, gillar ni verkligen min blogg och det jag gör här?

(Nej, du behöver inte svara eller svara snällt bara för att...)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Haha dom e fortfarande aktiva faktiskt. Släppte en helt okej platta 2007.

2011-03-12 @ 11:59:46
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Fred

Ha ha, måste varit ett skämt det där... Japp, du har mycket sköna tips både när det gäller musik och film så kör på broder! Din blogg var en av dom jag saknade mest när jag hade uppehåll...

2011-03-12 @ 13:46:48
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: anake

Som svar på din fråga i slutet av inlägget: Japp! :)

2011-03-12 @ 17:51:18
Postat av: Grimgoth

Anake:

Tack!

2011-03-12 @ 20:28:00
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn