src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Power That Feeds...

 

Vet egentligen inte vad jag ska skriva eller göra?
Men gårdagen bjöd på öl och Jack Daniels samt hockeyn så klart.
Där med tog min kära Jack slut och jag undrar nu vem man ska prata med om kvällarna?
Men det löser sig nog.

Lördag idag och vad händer då?
Vi får se, väntar på att någon ska höra av sig så tar jag det därifrån, annars vet i fan som sagt.
Är inte så skrivsugen just nu så detta får räcka.

Blir det bra mina kära läsare?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Tack som fan ;D

2011-03-19 @ 13:15:08
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn