src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The're Coming To Take Me Away Ha-haa...

"They're coming to take me away, ha-haaa,
They're coming to take me away, ho-ho, hee-hee, ha-haaa.
To the happy home. With trees and flowers and chirping birds and basket
weavers who sit and smile and twiddle their thumbs and toes and they're
coming to take me away, ha-haaa
!!!"

 

Metalbloggen utmanade mig, och det är sannerligen ingen lätt sådan.
Utan den går ut på att man ska välja ut fem skivor som man sedan ska ägna en evighet med i en isoleringscell enbart bestyckad med en stereo.

Så här kommer mina val och det är bäst att skynda sig för efter publicering lär jag komma på fem nya och efter det yttligare fem...och...ja ni fattar.

 Dark Funeral - The Secrets Of The Black Arts
En av dom första black metal plattorna jag lyssna på tror jag så ja denna går fan inte att tröttna på, och vilka minnen sedan.

 Motörhead - Kiss Of Death
Jag kunde valt vilken skiva som helst med dom men jag ville ha nått lättlyssnat med lite fart i, och så ligger ju "God Was Never on Your Side" på denna skiva.

 Iron Maiden - Iron Maiden
Klassiskt album med Paul Di'Anno på sång, ett måste.

 Iron Maiden - Killers
Samma som förra.

 Deicide - Seprents Of The Light
Här vart det riktigt svårt då jag insåg att det var den sista skivan på min lista, och jag skulle lika gärna tagit dom tre innan denna (också), men denna valde jag för dess tyngt då jag kände att det behövs nog.

Ingen lätt uppgift och nu gäller det att inte ångra sig innan man gör klart inlägget.

Känn er utmanade: 
Vanadesse, Fred, Micke, Mary Raven, Annely och Viola Vamp.  

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Damn dude... Detta kommer fan att bli för jävligt... Antagligen den svåraste utmaningen jag fått hittils! Men svårt ska det va ibland... Thanx Dude!

2011-03-22 @ 22:39:45
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Chief Rebel Angel

Hey, snyggt svar -och vilket oväntat drag att köra dubbla Maiden! :-)

Bra att du passade vidare till lite fler stjärnor också. Fred verkar ju ha tagit stafettpinnen direkt!

2011-03-23 @ 06:18:32
URL: http://Metalyze.blogspot.com
Postat av: Vanadesse.

Najs! Får göra den sen :)

2011-03-23 @ 17:35:32
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Micke

Utmaningen antagen! :-)

Kommer att behöva nån dag för att fundera bara... ;-)

2011-03-23 @ 22:28:26
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Mary

Coolt! Ska se när jag får tid att sätta mig med det här.

2011-03-24 @ 09:27:44
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn