src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Insanity Walls...

 

Idag skiner (hårdrocks)solen på mig här i Norrköping, och inte nog med det!
Jag fick också detta spännande paket från Rockmerch, denna gång hade jag valt att blanda upp min beställning med lite "old school" och lite "nyare" saker.


 
   
  
 Iron Maiden, Inflames och Morbid Angel.

Älskar färgerna i dessa tröjor och motiven, det fullkommligt lyser om dom, satan så nöjd jag är nu!
Baksidan av alla dessa tröjor är ju att man nu får ännu mer beslutångest att välja "vad man ska vara idag?!"
Kanske smällar man får ta som Hårdrockare i dagens läge antar jag!!

Handla smart du också - Rockmerch!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn