src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Blood Eagle...

 

Satt och kollade i min kategori "Samlingar" här på bloggen och kom fram till att jag har glömt en del saker, ja jag vet vad ni tänker nu: "Men hur mycket grejor har han?".
Ja, du en hel del och var sak "samling" har sin plats kan jag avslöja.

Så först lite äldre saker som jag glömt bort att blogga om för att gå över till saker som nämnds i bloggen tidigare.

 Tre A Nightmare on Elm Street på VHS.

 Satyricon - Mother North videon (både censurerade och ocensurerade) på VHS.

 Deicide - To Hell With God, Limited Deluxe Edition.

 Motörhead vin.

 Djurgårds halsduk.

 Kamelot flyer, Evergrey - Glorious Collision, Evergey - Wrong och Peaceville promo platta.

 Blandade Promos/CD´s.

 En Thoneaeon och en Godhate tröja, fram/baksida.



 Två högar blandade T-shirts samt mössa.

Nu ska det bli spännande och se vad ni tycker om detta och vad som kommer hamna i min samling(ar) här näst.

Cheers!! 


Kommentarer
Postat av: Mary

Skitkul inlägg! Fler sådana här! :-D

2011-03-21 @ 09:50:31
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn