src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Writing On The Wall...

 

Vilken underbar Fredag vi hade igår!
Efter jag hämtat Kevin på hans skola så gick vi en sväng till Ö&B och små handla lite grejor för at tsedan styra stegen hemmåt och på vägen stanna till i affären för att köpa yttliggare lite saker, vart då lite chips och dipp.

Väl hemma packa vi upp och snabb vila sen gick vi och hämta pizza och detta satte sedan starten för vårat Fredagsmys.
Vi spela även lite TV-spel igen och det var skoj men sen vart det slö tv tittande och liknande.

När Kevin väl lagt sig så slog jag upp pokerprogrammet vilket jag kunde lika gärna låtit bli med tanke på resultatet, så då satt jag och chatta lite istället för att sedan slänga mig i soffan innan sängen.

Lördagens äventyr blir säkert ute, ser skönt ute med lite vårsol bara den där blåsten kunde hålla sig borta så skulle jag vara mera nöjd.
Blir liksom både skönare och roligare att vara ute då.

Annars flyter allt på här hemma, och jag har beställt en grej som förhoppningsviss kan göra så jag kan inleda mitt projekt "rädda min laptop".
Den har varit krashad ett tag nu men nu hoppas jag kunna rädda samt återställa den, vi får se.

Saknar att glo på lite serier och slösurfa framför tv´n då och då faktiskt.

Kanske dags att ta tag i dagen, ha en trevlig Lördag!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn