src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bret Michaels Självbiografi - Roses & Thorns...

 

Bret Michaels kommer att släppa en självbiografi vid namn "Roses & Thorns" tidigt 2012 via Simon & Schuster.

Och så här säger han själv om den:
"Boken är skriven på ett sätt som ger dig en absolut känsla av vad jag gick igenom, det är inte bara ett chock bok.
Detta är ett mycket annorlunda skrivna självbiografi.
Jag är inte bara försöker bara inte chocka människorna utan ge dem en bild av vad det innebär att gå igenom det jag gjort.

Det är stunder av komedi och fel som jag gjort i mitt liv - de prövande tiderna, i goda tider, de dåliga tiderna, de sex, droger och rock and roll tiderna, allt som jag gick igenom och vad som ledde fram till det.
Det blir liksom en ärlig självbiografi och en del är bara prövningar och vedermödor i mitt liv och hur jag behandlat dem. "

Denna kanske kan vara något att se fram i mot?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn