src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Conscious In No Materia...

 

Igår var jag och Kevin ute i parken en sväng och det var faktiskt riktigt nice, jag hade turen också att träffa lite folk som man kände så man kunde snacka av sig lite.
Resten av dagen var det bara lite hemma mys och liknande.

Söndagen kommer säkert att bjuda på liknande äventyr men så långt har vi inte kommit än.
Men som vanligt löser sig nog allt, det blir bra fan.

Vet inte rikgit mer vad jag ska fylla på detta inlägg med om jag ska vara ärlig, är nog inte på humör att skriva alls, eller inte sådant här dravel i alla fall.

Värdelös bloggare man är då... hehe

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn