src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Earl Of Roseland...

"spider man and the human torch
they cover Barney's newsstand
morning crowds start to gather round
fast finger steals what he can
"
 

Igår var en underbart fin dag, den bjöd på mycket sol och värme.
Så klart kunde inte jag och Kevin motstå det hela utan vistades utomhus ett bra tag för att senare hänga inne.
Medan Kevin såg lite film och annat passade jag på att sätta mig vid datorn och få lite saker gjort.

Kommit fram till att msn och Facebook är bra då man vill prata med folk, fick tag i en del personer som jag styrde upp en del med.
Msn änvänds mer av mig dock för snabba "bestämma" saker, sen är det slösnack med så klart.

Det gör mig glad också att tillbringa lite tid där speciellt när man pratar med bra och trevliga personer.
Hur som haver så är det mycket funderande som vanligt hos mig och jag vet inte vad som händer just nu, bara vänta ut och se som alltid.
Men jag måste snart göra lite kraft ansträngningar känns det som.

Vet att jag kanske blivit mindre personlig i bloggen den senaste tiden men det har nog att göra att det inte händer så mycket och lusten inte riktigt är 100%, när man väl lägger ut lite bilder eller skriver "något speciellt" så får man förga uppmärkasamhet på det.
It´s a thin line och en sak man får ta som bloggare antar jag.

Gillar er ändå mina kära läsare!

Cheers!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn