src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sjöslaget...

 

Sjöslaget
 är en festivalplats som är belägen i Nävekvarn - en sommaridyll i sörmländska kustbandet, ca 2 mil från Nyköping.

När den är:
29 - 30 Juni

Banden som spelar:
Evasive
Attentat
Rock N Roll Allstars
Chris Laney
Malison Rouge
Perkele
Plan Three
Treadstone
Broken Door
Asta Kask
Ebba Gold
Sator
Electiric Boys
Corroded
Lillasyster

2-dagarsbiljett: 695:-
(Premiär rabatt! de 1000 första för 600:-)

Alltid spännande med festivaler man inte hört talas om förut, denna ska jag nog försöka att besöka!
Ses vi där?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ladydoordie

sv: Tack för alla kommentarer :)



Gaddningar står för min låtsasbror (min bästa väns lillebror, han och jag har känt varandra sedan fjärde klass och hans familj har alltid varit som en extrafamilj för mig, och hans bror därmed som en riktig lillebror) som körde ihjäl sig natten till den 1a maj. Men det är också en påminnelse som att glädjas åt de fina stunder man har med människor omkring sig, och hur fort det kan gå, och även att glädjas åt minnena som finns kvar och inte låta sorgen ta överhand.

2011-05-08 @ 23:09:57
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn