src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Across The Landscape...

"Where are you now?
In dreams why do you weep?
Your tears, they never show
Because they’re yours to keep
So never forget, no never regret
"

 

Igår kväll satte jag mig ner och skrev lite till på mitt kommande "specialinläg", vet inte hur länge jag haft tanken på att ens börja, men nu är det gjort sedan en tid, var dock ett tag sedan jag skrev vidare på det men nu kom vi liiite närmare slutet av det.
Det går lite trögt trotts att det är ett bra och roligt ämne, men det är lusten och "tiden" som det hela hänger på skulle jag tro.

Men var inte oroliga, det bör komma "inom en snar framtid".
Ska bli spännande som alltid att se hur det tas i mot av er.

Dagarna går här hemma som vanligt och inget speciellt av värde finns att berätta om dem, börjar sakta se fram lite imot helgen och hoppas den blir bra och lite rockig.
Planerar att gå på Nkpgfestival.

Ja, vad mer ska man skriva?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn